Tule mukaan toimintaamme!

Rannikon Martat on perustettu vuonna 2018. Toimimme Kymenlaakson rannikkoalueella eli Kotkan, Haminan ja Pyhtään seudulla. Toisinaan saatamme järjestää esimerkiksi retkiä muuallekin. Ydintoimintamme muodostuu käsitöiden, liikunnan, ruoan ja kodin ympärille.

Tapahtumat
Kokoonnumme monipuolisiin marttatapahtumiin kerran-pari kuukaudessa. Olemme aiemmin muun muassa marttailleet ilmajoogan, twerkkauksen, kombuchan, kahvimaistelun, ryijyjen ja villasukan kantapäiden merkeissä.

Tapahtumiimme ilmoittaudutaan forms-lomakkeiden kautta. Ilmoittautumislomakkeet löydät varmimmin Facebook-ryhmästä (lisätietoa ryhmästä alla) tai Instagramista. Myös tämän sivuston etusivulle linkit pyritään päivittämään.

Toimintaa saa järjestää kuka vain jäsenistämme. Oletko aina halunnut kokeilla aikuisbalettia tai juurileivontaa? Järjestä meille tapahtuma! Ohjaa ilta itse tai etsi aiheen tunteva vetäjä. Meillä on hyvät ohjeet tapahtuman järjestämistä varten. Pulmatilanteissa saat tapahtumatuutoreilta.

Suunnittelemme yhdessä toimintakalenteriamme kahdesti vuodessa, mutta kalenteriamme voidaan täydentää aina ”kesken kauden”.

Facebook-ryhmä
Facebook-ryhmämme on ilmoitustaulumme ja kanava kaikkeen toimintaamme. Suljettuun ryhmään ovat tervetulleita kaikki marttayhdistyksemme toiminnasta kiinnostuneet. Tule tutustumaan! Marttajäsenyyttä ei siis vaadita. Ryhmästä löytyy tapahtumakalenteri ja ajankohtaisin tieto kaikista tapahtumista ja muusta marttailuun liittyvästä. Mukaan tapahtumiin pääset ilman ryhmän jäsenyyttäkin.

Marttajäsenyys
Tapahtumamme ovat yleensä maksullisia ja avoimia kaikille toiminnasta kiinnostuneille. Marttajäsenyyden maksaneille (eli marttayhdistykseemme liittyneille) tapahtumat ovat edullisempia kuin ei-jäsenille. Usein tapahtumissamme on maksimiosallistujamäärä ja tällöin tapahtuman täyttyessä marttajäsenet ovat etusijalla.

Marttajäsenenä saat muun muassa Martat-lehden kuusi kertaa vuodessa, erilaisia jäsenetuja ja mahdollisuuden osallistua monenlaisiin valtakunnallisiin marttaopintoihin. Voit ostaa marttajäsenyyden martanpuodista. Valitse yhdistysvalikosta Rannikon Martat.

Tervetuloa mukaan Rannikon Marttoihin!